The Fighting Preacher
Preacher Willard Bean becomes the world middleweight boxing champion in 1905, but when Joseph F. Smith asks him to step away from the limelight and serve a five-year mission in upstate New York, the Beans immediately pack their bags and travel to the East Coast. Once there, they find the hatred that existed 90 years earlier is still alive and very present.