The Man with the Iron Fists
In 19th-century China, a stranger (RZA) settles in a jungle village and becomes its blacksmith. Radical tribal factions force him to fashion elaborate tools of destruction, and the clans' conflict soon erupts into a full war. Knowing he must take action, the blacksmith channels an ancient energy to transform himself into a human weapon. Fighting beside iconic heroes, the blacksmith harnesses this incredible power to defend his adopted people from an army of soulless villains.