The Naked Gun: From the Files of Police Squad!
Frank Drebin (Leslie Nielsen), a rather clueless police detective, tries to foil a plot to turn innocent people into assassins through mind control. After his partner, Norberg (O.J. Simpson), is shot, Frank sets out to find the culprit, leading him to business tycoon Vincent Ludwig (Ricardo Montalban). However, Frank has no evidence until he meets Jane Spencer (Priscilla Presley), Ludwig's assistant. She knows nothing about Ludwig's devious plans, but falls for Frank and agrees to help him.