Thriller 40
THRILLER 40 celebrates the Michael Jackson’s groundbreaking Thriller album, the biggest selling album worldwide. The documentary explores the artistic vision behind the revolutionary album and what makes it a global cultural multi-media phenomenon for both the 20th and 21st centuries.