In Eternal Nations, a strategy game where players manage an empire, Takuto Ira is a legendary player. After going unconscious at a hospital, he wakes in Idoragya and meets Sludge Atou. Together, they’ll build an evil empire called Mynoghra.
New Game
Takuto wakes in a fantasy world with his hero, Atou, and the use of game mechanics from a 4X strategy game.
Atou engages the paladins in combat and learns several key details about the world she and Takuto now inhabit.