At Witt's End: The Hunt for a Killer
Exploring the ongoing search for answers in Melissa Witt's case and following new investigators as they comb through extensive evidence, uncovering new information in the decades-long search for her killer.
Foul Play
In 1994, Melissa Witt goes missing from a bowling alley; after six weeks of searching, police inform her friends and family of a shocking discovery.
Serial in Nature
An unexpected tip from prison leads to a convicted serial killer as a potential suspect in the cold case investigation of 19-year-old Melissa Witt.
As Melissa's cold case team continues through old case files, they shift focus to a new potential suspect who's already in prison.
As detectives investigate people who might've known Melissa, they make the shocking discovery of untested evidence from Melissa's crime scene.