Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation
Master
Rudy begins training with his new magic tutor and learning swordsmanship from his father; though he makes rapid progress, traumatic memories from his past life leave him too afraid to go outside.
Rudy begins to explore the village and rescues a green-haired child from a group of bullies.
The Greyrat family is overjoyed when Zenith announces that she's pregnant with a second child, but the mood takes a dour turn when Lilia reveals that she is also pregnant and Paul is the father.
Rudy arrives in the city of Roa, where he's supposed to spend the next five years tutoring the daughter of the local lord.
Rudy is officially Eris's tutor, but she doesn't want to learn anything but magic; as Rudy struggles to get her interested in other subjects, he realizes that non-stop lessons are causing her stress and proposes a day off in the city.