Chaparreando
Renown Mexican film and TV star and producer Omar Chaparro takes his son on a motorcycle journey from Los Angeles to Chihuahua, Mexico, to show him his humble and proud origins. He thinks he's teaching his son a lesson on humbleness, but he might have to learn even more. This is a journey full of laughter and tears that reminds us that our family is our Northern Star whenever we feel lost.