Aylin y Gürkan are like oil and water, but they have two things in common: their love for each other and a baby on the way.
Aylin and Gürkan enjoy a night with their friends, but Aylin suspects something is odd and decides to take a pregnancy test.
The couple visits the doctor for their first check-up. There, Gürkan gets a not-so-pleasant surprise.
Aylin's cravings appear, and Gürkan runs to and fro to fulfill her odd requests.
The baby's birth approaches, and Aylin gets curious about its appearance, she tries to learn more about what Gürkan looked like as a child.
The couple tries to take a break from their sexual life. But as this decision affects Gürkan deeply, they agree to spice things up.
The couple plans a gender reveal party for the baby, but due to a misunderstanding, someone unexpected arrives at the celebration.