Invasion of the Body Snatchers
This remake of the classic horror film is set in San Francisco. Matthew Bennell assumes that when a friend complains of her husband's strange mood, it's a marital issue. However, he begins to worry as more people report similar observations. His concern is confirmed when writer Jack Bellicec and his wife discover a mutated corpse. Besieged by an invisible enemy, Bennell must work quickly before the city is consumed.