Star Trek
Aboard the USS Enterprise, the most-sophisticated starship ever built, a novice crew embarks on its maiden voyage. Their path takes them on a collision course with Nero (Eric Bana), a Romulan commander whose mission of vengeance threatens all mankind. If humanity would survive, a rebellious young officer named James T. Kirk (Chris Pine) and a coolly logical Vulcan named Spock (Zachary Quinto) must move beyond their rivalry and find a way to defeat Nero before it is too late.