The Best Man
After writing a soon-to-be bestselling novel, writer and committed bachelor Harper Stewart (Taye Diggs) attempts to hide the fact that his saucy new book is loosely based on the lives and loves of his tight-knit group of friends. Harper is set to be the best man at his friend Lance's (Morris Chestnut) wedding, and all his friends will be in attendance. When an advance copy of the book makes its way into the hands of his ex-flame, Jordan Armstrong (Nia Long), Harper attempts to keep it under wraps.