Savages
California entrepreneurs Ben (Aaron Johnson) and Chon (Taylor Kitsch) run a lucrative business raising marijuana and share a one-of-a-kind love with beautiful O (Blake Lively). Life in Laguna Beach is idyllic for them, until Elena (Salma Hayek), the merciless leader of the Mexican Baja Cartel, moves in and demands a piece of the action. However, Elena underestimates the trio's unbreakable bond, and with the help of a shady DEA agent (John Travolta), Ben, Chon and O go to war.