Love Story
When wealthy Harvard University law student Oliver Barrett IV (Ryan O'Neal) meets Jenny Cavilleri (Ali MacGraw), a middle-class girl who is studying music at Radcliffe College, it's love at first sight. Despite the protests of Oliver's father (Ray Milland), the young couple marry. Oliver finds a job at a legal firm in New York City, but their happy life comes crashing down when it's discovered that Jenny has a terminal illness. Together, they try to cope with the situation as best they can.