Late Night
Katherine Newbury (Emma Thompson) is a pioneer and legendary host on the late-night talk-show circuit. When she’s accused of being a "woman who hates women," she puts affirmative action on the to-do list, and—presto!—Molly (Mindy Kaling) is hired as the one woman in Katherine’s all-male writers’ room. But Molly might be too little too late, as the formidable Katherine also faces the reality of low ratings and a network that wants to replace her. Molly, wanting to prove she’s not simply a diversity hire who’s disrupting the comfort of the brotherhood, is determined to help Katherine by revitalizing her show and career—and possibly effect even bigger change at the same time.