The Sun Is Also a Star
College-bound romantic Daniel Bae and Jamaica-born pragmatist Natasha Kingsley meet -- and fall for each other -- over one magical day amidst the fervor and flurry of New York City. Sparks immediately fly between these two strangers, who might never have met had fate not given them a little push. With just hours left on the clock in what looks to be her last day in the U.S., Natasha is fighting against her family's deportation just as fiercely as she's fighting her growing feelings for Daniel.