Dante's Inferno: An Animated Epic
Based on EA's must-have game, the animated feature Dante's Inferno follows Dante on a stunning journey through the nine circles of Hell. Watch as he travels through limbo, lust, gluttony, greed, anger, heresy, violence, fraud and treachery in search of his true love, Beatrice. Starring Mark Hamill (Star Wars), Victoria Branch, Graham McTavish, and more.