Here We Are: Notes for Living on Planet Earth
On the eve of Earth Day, a precocious seven-year-old learns about the wonders of the planet from his parents—and a mysterious exhibit at the aptly named Museum of Everything. Based on the best-selling children's book by Oliver Jeffers.