Life of the Party
When her husband suddenly dumps her, longtime and dedicated housewife Deanna turns regret into reset by going back to college. Unfortunately, Deanna winds up at the same school as her less-than-thrilled daughter. Plunging headlong into the campus experience, the outspoken new student soon begins a journey of self-discovery while fully embracing all of the fun, freedom and frat boys that she can handle.