One Hour Photo
Casual shoppers stocking up at the local SavMart may not pay much attention to the man at the photo counter. In fact, they may not even see him. Sy Parrish (Robin Williams), a lonely technician, is a store fixture who develops an unsettling obsession with the Yorkin family, long-time customers.