The Adventures of Tintin: Mystery At the Shark Lake
Shark lake: headquarters for a worldwide art theft operation... Professor Calculus: experimenting with new technology by the lake... Tintin: on holidays in the Vicinity... and Rastapopoulos behind it all... Will Calculus ever finish up? Will Tintin solve the mystery? Will the evil Rastapopoulos go free?