The Lost City
Loretta Sage’s novels are filled with ancient tombs and daring adventures, but that doesn’t mean she’s prepared for them in real life. When she is kidnapped by an eccentric billionaire to locate a legendary lost city, Loretta's handsome cover model, Alan, sets off on a heroic but hapless rescue mission. Thrust into an epic thrill-ride through the jungle, the unlikely pair must work together to survive the elements, and survive each other, to find the city's fabled treasure before it’s lost forever.