Trolls
After the Bergens invade Troll Village, Poppy (Anna Kendrick), the happiest Troll ever born, and the overly-cautious, curmudgeonly Branch (Justin Timberlake) set off on a journey to rescue her friends. Their mission is full of adventure and mishaps, as this mismatched duo try to tolerate each other long enough to get the job done.