You Don't Mess With the Zohan
Tired of all the fighting in his country, legendary Israeli commando Zohan (Adam Sandler) fakes his own death and goes to New York, where he can fulfill his fondest dream: to become a hairstylist. Zohan's sexy way with a cut and curl makes him a hit with Manhattan's women, but when enemy Arabs spot him, Zohan has to call on his military skills if he is ever to wield scissors again.