Angel And The Badman
Quirt Evans, an injured gunslinger, literally falls through the door of a Quaker farming family. As they nurse him back to health, he and the family's daughter, Penelope Worth, become attracted to each other and he begins to re-think his violent ways. First, however, he must deal with Marshal Wistful McClintock who's on his trail, and the vicious outlaw Laredo Stevens. Will he meet them with a gun or an open hand?