I Love You, Man
Successful real-estate man Peter Klaven has it all: a great job, a beautiful home and a loving wife-to-be. Unfortunately, due to his devotion to both his work and fiancée Zooey, Peter has failed to make any friends. With his wedding fast approaching, the pressure is on to find a best man and so Peter embarks on several desperate attempts to find a best buddy.