Scooby-Doo! and the Legend of the Vampire
The world's most loved and well known Great Dane is at it again with his Mystery, Inc. cohorts! Join Scooby, Shaggy, Fred and the gang as they head to the land Down Under in this all-new hair-raising adventure. On vacation in Australia, the gang attends a music festival held at Vampire Rock, but the music goes flat when they learn that a legendary Australian creature called the Yowie Yahoo is kidnapping the musical acts and turning them into vampires! Masquerading as a heavy metal band, Scooby and crew must survive a trio of rock-and-roll vampires if they want to crack the outlandish Outback mystery surrounding the legend of the vampire.