Scooby-Doo! Music of the Vampire
Scooby-Doo and his friends can't wait for their relaxing vacation, anyplace with no ghosts or monsters. However, when Velma leads the gang to a festival for vampires, what starts as a carefree getaway takes an unexpected turn.