Friends With Money
As she reaches her mid-thirties, singleton Olivia begins to envy the security of her richer friends. Although their lives may seem easier, Olivia's friends have their problems too: screenwriters Christine and Patrick are unable to collaborate on their latest project, Jane and Aaron have lost the romance in their relationship, and Franny and Matt have difficulties handling the demands of parenthood.