Kiss the Girls
Eight kidnapped women. All beautiful. All talented. All in danger of having their lives cut cruelly short if police detective Alex Cross and key witness Kate McTiernan can't locate the elusive "collector" who calls himself Casanova. From the Deep South to the California coast and back, the hunt is on in this provocative race-against-time suspenser based on the best-selling novel by James Patterson. Ashley Judd plays resourceful, strong-willed Kate McTiernan. She's the lone escapee from Casanova's hidden lair... and determined to rescue the fellow captives she left behind. Morgan Freeman is Detective Alex Cross, a master at solving the unsolvable. But there's more than his reputation at stake: this time one of the victims is his niece.