Mon Roi
Tony is admitted to a rehabilitation centre after a serious ski accident. Dependent on the medical staff and pain relievers, she takes time to look back on a turbulent relationship that she experienced with Georgio. Why did they love each other? Who is this man that she loved so deeply? How did she allow herself to submit to this suffocating and destructive passion? For Tony, a difficult process of healing is in front of her, physical work which may finally set her free... From multiple award winner Maïwenn (Polisse) comes the critically acclaimed Mon Roi, the story of a passionate and destructive relationship featuring award winning performances from Emmanuelle Bercot (Polisse) and Vincent Cassel (Black Swan).