The Escape Of Horned Vikings
Zhenya Vorobyov is a boy of almost 9-year-old who loves adventure. A hooligan gang that call themselves by the menacing name Horned Vikings haunts the hero and his friends. But Zhenya will not let hurt himself or his folks, and he along with the rest of the boys are going to fight the hooligans.