The Lunnis and the Great Fairy Tales Adventure
Imagination and the world of fantasy are in danger. Mar, an eight year old girl who's an expert on tales and legends, thanks to all the books her grandpa has read to her since she was a baby, decides to set out to save them with the help of her friends, the Lunnis. The evil Crudo has discovered a way to put an end to the Magic Book, which contains all the stories ever invented by mankind. The Lunnis and Mar need to enter the book so they can defeat Crudo and his loyal sidekick, a drone called Alfred, in a journey through the most beloved children's stories, where they will meet some of the characters cherished by children and grownups all around.