Charlie Has Cancer
S1, E4: The gang learns that Charlie might have cancer and hatches a shallow-minded plan to alleviate his anguish. However, there is more to Charlie's diagnosis than meets the eye. Meanwhile, Mac proves himself a narcissist when he gets involved with a tranny to satisfy his vanity.