Coastal Queens
S1, E6: The coastal realm of land and sea is home to two of nature’s most iconic females – orca and grizzly bears. Under the waves in the Gulf of California, the orca family’s success relies on the experience of their sixty-year-old matriarch; while on the beaches of Alaska, a first-time bear mother must raise her three cubs alone and with only her instincts to guide her.