S1, E1: Ling Xiaoxiao, who has made herself a name as a chef, leaves her restaurant in pursuit of her dream of becoming the Top Imperial Chef; meanwhile, the Imperial Palace desperately searches for a chef who can satisfy the Crown Prince's palate.