Gulpy, Gulpy Gators! / One Note Wonder
S1, E5: Doc fixes Gustave, the green gator in Donny's Gulpy Gulpy Gators game, after he eats too many marbles; Alma's xylophone toy, Xyla, loses a key by accident.