Lazio
S1, E5: Stanley ventures beyond Rome to Lazio’s less visited countryside to understand the relationship between the ancient metropolis and rural heartland. He samples a Roman pizza, porchetta from Ariccia, a rustic fish soup, and springtime lamb—dishes that share a culinary soul with beautiful ingredients allowed to speak for themselves.