Night of the Sentinels, Pt. 2
S1, E2: The X-Men break into the Mutant Registration Office to destroy their files, but Beast is apprehended while trying to escape. Meanwhile, Gyrich and Trask, the renegades responsible for the Sentinels, kidnap Jubilee, hoping she can lead them to the X-Men.