Ode to a Koala Bear
S1, E5: Liam and Alison leave for a weekend music camp in the Outback, but Liam forgets his jacket. Kevin insists on bringing it to him, but must face down kangaroos, evil and his own past in order to get there. Heaps flashbacks!