The Cloud Warriors
S1, E3: Explorer Albert Lin searches the Peruvian Andes for the lost Chachapoya kingdom, a forgotten civilization in the clouds, that ruled for nearly 1000 years before the conquering Inca. Albert’s expedition will take him from raging rapids to the dense cloud-forests of the Andes, using his extraordinary tech to reveal the lost world of the Cloud Warriors.