The Handies
S1, E6: Dapto is hosting the Handball Olympics! A shocking tragedy strikes the team, so Koala Man steps up to form a new one. He recruits Alison and Liam, coaching them to play fair, but, Big Greg has other ideas about how to beat the Sydney team coached by his callous brother, Huge Greg. Vicky and Janine seek out a mystical pair of sunnies to bring good luck to the team.