The Recruit
S1, E1: X-wing pilot Kazuda Xiono is recruited for the Resistance to spy on the First Order. When Kaz boasts about being the best pilot around, he is forced to compete in a dangerous race. BONUS FEATURETTE: Join Supervising Director Justin Ridge and the cast for a special look at the past, present and future of the show.