The Red Hot Rule
S1, E3: The Queen is coming to Dapto! Koala Man is thrilled and volunteers to run security. Unfortunately, Liam cares more about his new American friend, Chad Wagon, than the Queen. Kevin despises Chad Wagon: what happened to good old Australian values?! Alison convinces Vicky to train her for the Miss Sausage Roll Pageant.