Trentino-Alto Adige
S1, E3: Stanley delves into the complex identity of Italy’s northernmost region, where many speak German as well as Italian. He samples an unexpectedly delicious hay soup, skis down a mountain to experience Dirndl Day, eats slope-side polenta, and fly-fishes in a glacial river. Along the way, he uncovers a history of border conflict, which has left its mark on the people and their food.