We Can't Be Costco
S1, E2: Mishka and Slava share their plans to expand MMD by launching their own cannabis line; Jared wants a promotional jingle and Uri volunteers to design the logo; the brothers search for the perfect strain as Freddie makes an impression on Jared's wife.