A Love Song
Faye (Dale Dickey) is a lone traveler biding her time in rural Colorado while she awaits the arrival of Lito (Wes Studi), an old flame who is on his own nomadic journey. Like the country music that has channeled the heartbreak and resilience of Americans, Writer-Director Max Walker-Silverman weaves a lyrical and ultimately joyful refrain out of the transformative act of being alone.