Batman and Superman: Battle of the Super Sons
Ahhhh, to be young…and charged with saving the world from impending doom! That’s the burden that 11-year-old Jonathan Kent and reluctant young sidekick Damian Wayne face in this all-new DC Animated Movie. On his birthday, Jonathan Kent learns his dad is Superman and that he has latent superpowers of his own! He also meets the legendary Dark Knight and current Boy Wonder, Damian. But when the two boys are forced to team up to protect their loved ones from a hostile alien force, will they become the Super Sons they’re destined to be?