DC Showcase: Constantine - The House of Mystery
After rewriting time and preventing the Apokolips War from happening, John Constantine finds himself imprisoned in the House of Mystery, facing a punishment he does not yet understand. As he explores the House’s labyrinths, he soon finds Zatanna and many friends, but these meetings repeatedly end in his brutal death. Facing an endless loop of his own demise, the ever-brilliant Constantine begins to unravel the path that led to his hellish confinement. Can he outwit his captor and escape, or is he destined to serve his eternal sentence? Plus 3 more animated shorts - Kamandi: The Last Boy on Earth!, The Losers, and Blue Beetle.