Essex Boys: Retribution
When three of the country’s most notorious killers were shot dead in a desolate field, late one night, a criminal empire was toppled and the legend of the infamous Range Rover murders was born. Twenty years later, new faces are at the forefront of gangland Britain, but with the notorious killer never caught, there are those who haven’t forgotten and won’t rest until justice is served. The epic revenge spree that followed the murders would shake local crime families and police force to their core. Their names will never be known, but their actions shocked a nation.